خرید و فروش فایل

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
آزمون

آزمون متقاضیان کارشناسی رسمی دادگستری رشته برق ، ماشین و تاسیسات کارخانجات تاریخ برگزاری آزمون 1377/04/05



دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari
  • ۰
  • ۰
دانلود

دانلود فایل فلش تبلت چینی با مشخصه A20CPU-BOARD_KS028-MAINBOARD-V3.0.0(فایل فلش KS028)

پردازنده : A20

Cpu : A20

برای اولین بار از سایت جنوب جی اس ام.

پیشنهاد میشود از نرم افزار live suite وPhoenix_USBPro جهت فلش استفاده نمایید .



دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari
  • ۰
  • ۰

تصرفاتی که هر شخص مستقیماً یا مع الواسطه برای بعد از فوتش در اموال خود می نماید، به زبان حقوقی « وصیت» نامیده می شود. وصیت یک نوع اجازه خاصی است که به موجب آن اشخاص می توانند اراده خود را در زمانی که حیات ندارند، به موقع اجرا گذارنده خواه به صورت عهدی و خواه به صورت تکمیلی .

این معنی مورد پذیرش همگان می باشد. اما با این وجود در بین فقها راجع به ریشه عربی این واژه « الوصیه» تا حدی اختلاف نظر است که ...

فایل word قابل ویرایش در 31 صفحه با فهرست کامل .



دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari
  • ۰
  • ۰
دانلود

هدف اصلی بهداشت روانی، پیش گیری از وقوع ناراحتی&zwnj ها و اختلالهای جزئی رفتار است و ارتقای سلامت، بهترین شکل بهداشت روانی است. در این زمینه لازم است جامعه از طریق آموزشهای رسمی و غیر رسمی از ابتلای جمعیت سالم به بیماری&zwnj های روانی جلوگیری &zwnj کند و افراد را علیه بیماریها واکسینه کند، زیرا علاج واقع، قبل از وقوع باید گردد.

والدین به عنوان اولین معلم کودکان وظیفه خطیری نسبت به انسان سازی و حفاظت از بهداشت روانی و شخصیت فرزندان دارند. والدین ابتدا باید نیازهای اساسی فرزندان از جمله بازی، احترام، مسؤولیت و پذیرش در گروه را مورد توجه قرار دهند و زمینه را برای تأمین هر یک از آنها فراهم سازند. پدر و مادر باید جو خانه خود را اصلاح و بهبود بخشند، یعنی حالت گرم &ndash پذیرا بر خانه خود حاکم کنند، زیرا ایجاد جوّی از ترس، تهدید، اضطراب و فشار روانی بر سلامت روانی کودکان آسیب وارد می&zwnj کند. والدین باید سعی کنند در خانواده محیطی حاکی از صلح، صفا و صمیمیت را بوجود آورند، زیرا اگر فرزندان قبول داشته باشند که خانواده آنها را می&zwnj پذیرد، احساس ارزش و احترام می&zwnj کنند. در یک کلام، والدین باید الگوی نمونه عملی در مسایل عقیدتی، اجتماعی ، دینی و مذهبی باشند.

برای دستیابی به بهترین شکل بهداشت روانی، افراد باید شکست&zwnj های خود را بپذیرند، انعطاف پذیر باشند، در زندگی هدف داشته باشند، خود کار آمدی و خود گردانی لازم را برای افزایش اعتماد به نفس و احساس کفایت و پختگی داشته باشند. به هیمن منطور و برای کمک به بهداشت روانی باید زمینه&zwnj های آسیب پذیری خود را دریابیم، زمان (استفاده بهینه از اوقات) خود را مدیریت کنم، نه خود کم بین باشیم و نه خود بزرگ بین، با انجام به موقع کارها از احساس درماندگی جلوگیری کنیم و با دیگران روابط صمیمانه برقرار کنیم.

شامل 22 صفحه فایل word قابل ویرایش



دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari
  • ۰
  • ۰
دانلود

دانلود تحقیق با موضوع تاریخچه آجر که شامل 19 صفحه و بشرح زیر میباشد:

نوع فایل : Word
مقدمه

آجر از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که قدمت آن بنا به عقیده برخی از باستان شناسان به ده هزار سال پیش می رسد.در ایران بقایای کوره های سفال پزی و آجر پزی در شوش و سیلک کاشان که تاریخ آنها به هزاره چهارم پیش از میلاد می رسد پیدا شده است. همچنین نشانه هایی از تولید و مصرف آجر در هندوستان به دست آمده که حاکی از سابقه شش هزار ساله آجر در آن کشور است وازه آجر بابلی و نام خشت هایی بوده که بر روی آنها منشورها قوانین و نظایر آنها را می نوشتند گمان می رود نخستین بار از پخته شدن خاک دیواره ها و کف اجاق ها به پختن آجر پی برده اند .
کوره تنوره ای هوفمان و تونلی
استاندارد آجر در ایران
انواع آجر غیر رسی و اشکال آن
تاریخچه آجر از آغاز تا امروز

بخارا و بناهای آجری

مسجد منار کلان در بخارا

نقش آجر در معماری نوین

اولین آجر، کی مورد استفاده قرار گرفت؟

انواع آجر در ایران قدیم

آشنایی با آجر و مواد اولیه آن

:مراحل ساخت آجر عبارتند از

انواع کوره های آجر پزی

استاندارد آجر در ایران

انواع آجر غیر رسی ( کلینکر) و اشکال آن

.ـ آجر لعابی :

ـ آجر ماسه آهکی :

انواع خاص آجر تولیدی در کشورهای اروپایی



دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari
  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)


تعداد صفحه:4

مقدمه

آغاز قرن 21 میلادی نقطه عطفی برای صنعت جهانگردی به حساب می آیید و هر چه از روزهای آغازین آن سپری می شود شاهد رونق و پیشرفت این صنعت هستیم به طوری که از لحاظ اشتغال زایی و در آمدزایی تقریبا جای همه صنایع را گرفته است.

در میان انواع توریستی که ما داریم اکووتوریسم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به جهت همین اهمیت است که سازمان جهانی جهانگری (W.T.O) سال 2002 را سال اکوتوریسم معرفی کرده است.



دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari
  • ۰
  • ۰

لینک و پرداخت دانلود * پایین مطلب *

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحه : 5

مقدمه

توجه به لیاقت و شایستگی افراد در کار را شاید بتوان با قدمت تاریخ پیدایش دولتهادر جهان مقارن دانست آمار ارزیابی شایستگی و لیاقت به طور علمی و آماری و با استفاده از روشها و فنون روانشناختی ، عمری بیش از یک قرن ندارد.(1)

شناخت ابعاد شایستگیهای مدیریتی ، برای توسعه و برای ارزیابی مدیران یک عامل اساسی است . مدیران ، مسئول مدیریت کردن سازمانهای پیچیده با چالشهای مختلف وتقاضاهای غیرقابل پیش بینی هستند. سه مشخصه اصلی شغل مدیریت ، ایجاز، تنوع وجزءکردن کار است . مدیران باید دارای سرعت عمل باشند و انعطاف پذیر، و به گونه ای شایسته رفتار کنند که رفتار آنها منجر به اثربخشی در محیط شغلی شود.



دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari
  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک و پرداخت دانلود * پایین مطلب *

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحه : 3

فهرست

مقدمه

شروع اعتیاد

انواع اعتیاد

ویژگیهای افراد معتاد

اثرات دارویی مواد مخدر

ریشه های روانی اعتیاد

اسیب پذیری جوانان

پیشگیری

مقدمه

افزایش سرسام آور مصرف مواد مخدر در جهان و قاچاق روز افزون این مواد پیامدهای وحشتناکی خواهد داشت که مستقیما نسل جوان و بشریت را تهدید می&zwnj کند. گسترش شبکه قاچاق بین&zwnj المللی و دام اعتیاد ، میلیون&zwnj ها نفر جوان را به فساد و کام مرگ می&zwnj کشاند و سوداگران مرگ را به ثروت و قدرت می&zwnj رساند. اعتیاد یک مسئله بزرگ بهداشتی و بلایی اجتماعی و دارای جنبه&zwnj های متعدد اقتصادی، سیاسی ، فرهنگی ، روانی ، اخلاقی و حقوقی است. از اینرو آگاهی خانواده&zwnj ها درباره سرانجام نکبت&zwnj بار اعتیاد در پیشگیری و مهار آن کمکی موثر به &zwnj شمار می&zwnj آید.



دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari
  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:21

فهرست مطالب

ولایت ، ریشه لغوىّ ، و معنى اصطلاحى آن

أعُوذُ بِاللَهِ مِنَ الشّیْطَانِ الرّجِیمِ

بِسْمِ اللَهِ الرّحْمَنِ الرّحِیمِ

وَ صَلّى اللَهُ عَلَى سَیّدِنَا مُحَمّدٍ وَ ءَالِهِ الطّیّبِینَ الطّاهِرِینَ

وَ لَعْنَةُ اللَهِ عَلَى أعْدَآئِهِم أجْمَعِینَ مِنَ الْأنَ إلَى قِیَامِ یَوْمِ الدّینِ

وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوّةَ إلّا بِاللَهِ الْعَلِىّ الْعَظِیمِ

قَالَ اللَهُ الْحَکِیمُ فِى کِتَابِهِ الْکَرِیمِ : هُنَالِکَ الْوَلَیَةُ لِلّهِ الْحَقّ هُوَ خَیْرٌ ثَوَابًا وَ خَیْرٌ عُقْبًا (1) .

« آنجا ولایت اختصاص به خداوند دارد ، که اوست حقّ ؛ و اوست پاداش و مُزد اختیار شده ، و اوست عاقبتِ اختیار شده و پسندیده و مورد رضا.»

بحث ما إن شآء الله در این روزها پیرامون مسأله ولایت است از نقطه نظر حقیقت ولایت ، و معنى و شقوق و شؤون آن، و ولایت پیغمبران و أئمّه علیهم السّلام ، و ولایت فقیه ، و حدود و ثغور و شرائط و آثار آن ، و بالأخره عمده بحث از جهت شرائط ولایت فقیه و حدود و مشخّصات آن است که بحث إن&rlm شآءالله به آنجا خاتمه پیدا میکند ؛ و البتّه این مجموعه دوره دوّم از همان بحث « وظیفه فرد مسلمان در إحیاى حکومت إسلام» خواهد بود .

چون سال قبل ، در همین أیّام (بعد از ارتحال رهبر کبیر آیة الله خمینىّ قَدّس اللَهُ نَفسَهُ) مجالسى در همین مکان تشکیل شد و وظیفه فرد مسلمان مشخّص گردید . اینک که در آستانه همان أیّام قرار داریم بعنوان تتمّه همان بحث ، مطالبى بیان مى&rlm شود . البتّه مطالبى که در سال گذشته ذکر شد قدرى ساده&rlm تر و بسیط تر بود ، ولى إن شآء الله امسال مطالب را قدرى عمیق تر و استدلالى&rlm تر بیان مى&rlm کنیم ؛ البتّه نه چندان عمیق و استدلالى که براى غالب ، قابل فهم نباشد ؛ بلکه همین قدر که از نقطه نظر بحث فقهىّ کافى و وافى باشد . بدین لحاظ بحث را آنقدر گسترش نمى&rlm دهیم تا به تمام أطراف مسائل و جزئیّات آنها رسیدگى شود ؛ چون آن ، احتیاج به مجالس عدیده&rlm اى دارد که باید در ضمن آن تحقیقاً یک دوره اجتهاد و تقلید بطور مفصّل و مبسوط گفته شود که حدأقلّ بیشتر از یکسال طول مى&rlm کشد ؛ ولى إن شآءالله امیدواریم در این دو سه ماه با توجّه پروردگار آن مقدارى که لازمه موضوع باشد و مطلب بدست بیاید بحث کنیم .

وَلَایَت ، أمر بسیار مهمّى است ؛ و حقیقت دین و دنیاى إنسان به آن بستگى دارد ، زیرا از شؤون ولایت ، آمریّت و حکومت بر مسلمانان ، و بلکه بر همه أفراد بشر است . و این یگانه راهى است که تمام سعادتها و شقاوتها ، خیر و شرّ ، و نفع وضَرّ ، و بهشت و دوزخ ، و بالأخره نجات مردم به آن راه بسته است . هر ملّتى به هر کمالى رسیده است ، در أثر ولایت وَلىّ آن قوم بوده ، و هر ملّتى هم که رو به بدبختى و ضلالت رفته ، در أثر ولایت وَلىّ آن قوم بوده است ، که آنها را به سوى آراء و أهواء شخصیّه کشیده ، و از منهاج و صراط مستقیم منع کرده است .



دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari
  • ۰
  • ۰

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:4

فهرست مطالب

اگر دین بخواهد در این دنیا بماند یا باید در نهاد بشر جای داشته باشد در ژرفای فطرت جا داشته باشد یعنی خود در درون بشر به صورت یک خواسته&zwnj ای باشد که البته در آن صورت تا بشر در دنیاست باقی خواهد بود و یا لااقل اگر خودش خواسته طبیعی بشر نیست، باید وسیله باشد باید تامین کننده خواسته یا خواسته&zwnj های دیگر بشر باشد.

اما این هم به تنهایی کافی نیست باید آن چنان وسیله تامین کننده&zwnj ای باشد که چیز دیگری غیر از دین و مذهب قادر نیست آن احتیاجات را تامین کند والا اگر چیزی در این دنیا پیدا شد که توانست مثل دین یا بهتر از دین آن حاجت و آن خواسته را که دین تامین می کرده است تامین کند، آن وقت دین از میان می&zwnj رود خصوصا اگر بهتر از دین هم تامین کند ... .

یک مثال محسوس عرض می کنم، خیلی ساده ... چگونه است که وقتی چراغ برق آمد چراغ موشی را باید از سرویس خارج کنیم؟ بشر چراغ موشی را برای چه کار می&zwnj خواست؟ آن را برای حاجتی می&zwnj خواست؟ چراغ برق آمد نورش از آن بهتر بود و هم دود نمی&zwnj کرد پس دیگر چراغ اولی (موشی) را میاندازند دور ، باید برود، چون خواسته&zwnj ای را که تامین می&zwnj کرد، برق خیلی بهتر از آن تامین می&zwnj کند.



دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari