خرید و فروش فایل

۸۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
دانلود

با رشد روز افزون جمعیت افزایش میزان مواد غذایی اهمیت فوق العاده ای پیدا کرده است . تکنولوژی پیشرفته مواد غذایی سبب شده که ما بتوانیم حداکثر استفاده را از تولیدات کشاورزی به عمل آوریم و ضایع شدن محصولات کشاورزی جلوگیری نماییم .
صنعت آبمیوه ( آبمیوه نکتار و پوره میوه ) نیز یکی از جدید ترین رشته های صنایع غذایی است ، علی رغم اینکه به تازگی در ایران معمول گردیده به عنوان یکی از روش های حفاظت و جلوگیری از ضایعات میوه از اهمیت ویژه ای برخوردار است . این صنعت از لحاظ تکنیک بسیار پیشرفته و در عمل به متخصصین و کارشناسان مجرب و کار آزموده نیاز مند است ، چرا که میوه جات از لحاظ عطر و طعم و رنگ بسیار حساس بوده و ارزش غذایی آنها هنگامی حفظ می شود که بتوانیم به خوبی مراحل مختلف تولید آنها را کنترل و اجرا نماییم . ارزیابی و کنترل قیمت مواد غذایی زمینه مهمی از مطالعه علوم مواد غذایی می باشد . اگر مصرف کنندگان به دلایلی از مصرف آن خودداری کنند بی ارزش خواهد شد . رنگ ، طعم و بافت را می توان بوسیله دستگاههای آزمایشگاهی اندازه گیری کرد . ولی هنوز تجزیه و تحلیل وابسته به حواس انسان به وسیله تست های چشایی مهمترین ابزار اندازه گیری کیفیت مواد غذایی و مقبولیت پذیرش آن می باشد . کیفیت یک مواد غذایی نه تنها به قابلیت خوراکی آن بستگی دارد بلکه به ارزش تغذیه ای ، الگوها و عادات غذایی مردم نیز بر کیفیت غذایی آن تاثیر می گذارند . کنترل کیفیت در دو سطح باید صورت گیرد . در سطح کارخانه ای ، کنترل تولید باعث می گردد که یک محصول ایمنی پیدا کرده و کیفیت آن ثابت بماند . تدوین قوانین غذایی در سطح ملی ، مصرف کنند را در مقابل تقبلات غذایی ، آلودگی و عملیا ت بهداشتی حفاظت کند . برای اینکه بتوانیم این صفت را با اصول صحیح برنامه ریزی شده توسعه دهیم لازم است قبل از هر چیز با اصول علمی و شرایط تولید آن کاملاً آشنا شویم .

خلاصه ای از تاریخچه شرکت شهد ایران ( تولید کننده آبمیوه و کنستانتره ) در خلال سالهای 60 و 61 عنوان شد که محصول سیب درختی کشور سالیانه 1200000 تا 1500000 تن می باشد که مقدار زیادی از این محصول ، پای درخت ها فاسد می شود و از بین می رود بدین منظور محصولان شرکت بر فکر افتادن از سیبی که در حقیقت ضایع می شود و از سیبی که پس از مصرف تازه خوری و پس از تکمیل ظرفیت ضایع نگهداری باقی می مانند و محکوم بر فناست با احداث کارخانه کنسانتره و آبمیوه ، مقداری از این محصول را برای مصارف داخلی تبدیل به آبمیوه و مقداری هم به صورت کنستانتره و آبمیوه تغلیظ درآورده و به کشور های دیگر صادر نمایند تا بدین وسیله ضمن جلوگیری از ضایعات فراوان که در حقیقت ثروت ملی است - ارزش قابل توجه ای نیز نصیب کشور شود . در ضمن زمینه اشتغال به تحصیل عده ای از هموطنان فراهم گردد . به همین منظور در سال 61 عملیات ساختمانی آغاز شد در سال 64 پس از اتمام ساختمان و ساخت و نسب ماشین آلات و تاسیسات ، با ظرفیت تولید سالانه 1500 تن کنستانتره و 3000 تن آبمیوه شرع به کار نمود و در سال 66 پروانه بهره برداری از اداره صنایع دریافت نمود .

مقدمه 1
محصولات تولید کارخانه 2
وضعیت بسته بندی 2
تامین مواد اولیه 2
تکنولوژی تولید و بسته بندی3
تعداد پرسنل 3
تفاوت آبمیوه3
نوشابه بدون گاز3
نکتار4
سیستم کنترل کیفی4
بررسی خط تولید کارخانه4
باسکول 4
سیلو5
پرس5
پاستورازاسیون 6
تغلیظ6
سالن تتراپک 9
پاکت سازی10
ری اریتور11
نحوه گردش کار در انبار12
انبار گردانی 14
روش تجزیه و تحلیل درونی15
روند فروش16
روند سود 16
روند سرمایه در گردش20
صادرات21
استراژی توسعه صادرات 22
سهام و سرمایه24
فروش شرکت 25
فروش در شرکت شهد ایران26
فروش کالا 28
فروش نسیه29
پرسنل بخش واحد فروش شرکت شهد ایران 30
نقش و ارتباط واحد فروش 31
اهداف بخش فروش32
شرکت سهامی 34
توزیع نیروی انسانی36
مشخصات ماشین آلات تولیدی 38
منبع39

شامل 40 صفحه فایل word



دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari
  • ۰
  • ۰
Music

فرمت فایل ترجمه:word

تعداد صفحات مقاله: 9 صفحه پی دی افی

به همراه مقاله اصلی به صورت pdf

مشتری عزیز

در زیر چکیده ای از مقاله و توضیحاتی درباره نویسنده و تاریخ ویرایش این مقاله آورده شده است. با توجه به این توضیحات و چکیده به همراه ترجمه روان و سلیس آن، درصورت تایید نمودن این مقاله میتوانید فایل pdf آن را به همراه ترجمه روان در قسمت زیر دانلود نمائید.

(این مقاله مربوط به سال 2010 می باشد.)

Music in the Digital Age:
The Emergence of Digital Music and
Its Repercussions on the Music Industry
Sadie A. Stafford*
Senior Majoring in Broadcast and New Media
Elon University


Abstract
The clearly ubiquitous evolution of digital music has created an apparent and drastic shift in the way consumers and producers view and use the music industry. The presence of these music files that have been digitally compressed, thus making them easily attainable to all for a small fee or illegally downloaded for free, has made the music industry reevaluate how they are to make a profit off their art form. Social media web sites have also created a visible demand from consumers for artists to maintain a consumer-artist digital relationship, making the Internet not only a promotional vehicle for artists, but also a necessity for profit. These new means of music distributing and marketing have not only pushed the music industry to new levels, but has created a whirlwind of changes as record labels are losing control, with artists and consumers having the upper hand.

* Keywords: Digital Age, Music Industry, Social Networking, Interactive Music Marketing, Music Pirating and
Sampling

موسیقی در عصر دیجیتال:

ظهور موسیقی دیجیتال و بازتاب آن بر روی صنعت موسیقی

سادی ای. استافورد*

کارشناسی ارشد در پخش و رسانه های نوین

دانشگاه الون

چکیده

سیر تکاملی موسیقی دیجیتال که به وضوح در همه جا حضور دارد، حرکت موثر و آشکاری را در راه مشاهده و استفاده از صنعت موسیقی برای مصرف کنندگان و تولید کنندگان ایجاد نموده است. بنابراین، حضور این فایل های صوتی که بصورت دیجیتالی فشرده هستند، و به آسانی برای همگان با حق الزحمه ای جزئی یا بطور غیر قانونی بصورت دانلود رایگان قابل دسترس شده است، صنعت موسیقی را بر آن داشته تا به ارزیابی دوباره چگونگی سود آوری خارج از شکل هنری شان بپردازند. وب سایت های رسانه های اجتماعی نیز تقاضایی مشهود را از مصرف کنندگان برای هنرمندان به منظور حفظ و نگهداری یک رابطه دیجیتالی بین هنرمند و مصرف کننده ایجاد کرده اند، تا نه تنها اینترنت را به یک وسیله تبلیغاتی برای هنرمندان , بلکه ضرورتی برای سودآوری تبدیل کنند. این ابزارآلات جدید توزیع و بازاریابی موسیقی نه تنها صنعت موسیقی را به سمت سطوح جدیدی پیش برده است, بلکه به همراه هنرمندان و مصرف کنندگانی که دارای برگ برنده اند، در این سالهایی که شرکت های تولید کننده محصولات ضبط و پخش موسیقی (سی دی و صفحات گرامافون) غیر قابل کنترل شده اند, گردبادی از تغییر و تحولات را بوجود آورده است.

*واژگان کلیدی: عصر دیجیتال, صنعت موسیقی, شبکه های اجتماعی, بازاریابی محاوره ای موسیقی, نمونه برداری و دزدی ادبی موسیقی



دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari
  • ۰
  • ۰
شبیه

دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari
  • ۰
  • ۰
دانلود

بر اساس یافته های حاصل از بررسی داده ها تشخیص های عمده پرستاری برای بیمار مبتلا به نارسایی قلبی ممکن است شامل موارد زیر باشد :


دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari
  • ۰
  • ۰

ما در این پکیج 9 پروژه و تحقیق برای شما آماده کرده ایم که مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

در سال سوم دبیرستان برای اینکه نمره کامل درس آمار را بگیرید باید یک تحقیق یا پروژه آماری برای معلم خود ببرید چراکه این پروژه آماری 8 نمره از 20 نمره را به خود اختصاص داده است .اصولا باید این تحقیق توسط دانش آموز جمع آوری شود اما چون ما ایرانیا راحت طلبیم یه پروژه آماده را کپی میکنیم و برای معلم خود میبریم (مثل خودم -) )....

خوب ما هم کار رو برای شما آسون کردیم و 9 پروژه و تحقیق برای شما آماده کردیم،که امیدوارم مورد استفاده شما دوستان قرار گیرد.



دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari
  • ۰
  • ۰
دانلود

در اینجا فایل کامل&zwnj ترین فایل GIS استان و حاوی تمامی شیپ فایل &zwnj های موجود برای دانلود قرا داده شده است. در ذیل فهرست کامل شیپ&zwnj فایل های موجود در این محصول آورده شده است. در صورت تمایل می&zwnj توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و بلافاصله دانلود فرمایید.

فهرست لایه های موجود در محصول :

  • شهرها
  • شهرستان&zwnj ها
  • روستاها
  • زمین&zwnj شناسی
  • توپوگرافی
  • جاده ها
  • رودخانه&zwnj ها
  • مرز محدوده(Districts)


دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari
  • ۰
  • ۰
دانلود

موانع حفاظتی به پیرامون و دور تا دور مناطق تحت کنترل، محدود و مناطق ممنوعه شکل میدهند. در مناطق عمومی ( مثل مناطق مربوط به منابع آب ، سدها، نیروگاههای حرارتی مکانهای مربوط به دستگاههای تهویه ) اینگونه موانع حفاظتی بایستی شکل استاندارد بخود بگیرند. موانع حفاظتی دارای دو نوع عمده هستند: موانع طبیعی و موانع مصنوعی.
موانع طبیعی عبارتند از : کوهها، صحراها، صخره ها، گودالها، آبها، حصارهای طبیعی و سایر چیزهائیکه حرکت آنها مشکل می باشد.
موانع مصنوعی عبارتند از : موانع ساخته شده بدست بشر ( مثل حصارهای سیمی، دیوارها، سقف ها، راه بندها، علائم جاده ای ) و سایر موانعی که ایجاد محدودیت نموده و مانع ورود گردند.
موانع اهمیت زیادی در راستای حفاظت فیزیکی دارند. آنها یک حالت بازدارندة روانی برای هر شخصی که قصد ورود غیر مجاز داشته باشد را در او ایجاد می نماید. این موانع سبب تأخیر در ورود و یا مانع ورود می گردد. همچنین می توانند جلوی ورود اجباری و ورود خودروها را بگیرند. روی تعداد مواضع حفاظتی لازم تأثیر مستقیم دارند.
برای تمام وضعیت ها نمی شود اقدام به ایجاد اینگونه موانع نمود. موارد ذیل بایستی در خصوص موانع حفاظتی مصنوعی مورد توجه قرار گیرند:
برآورد هزینه ایجاد موانع مصنوعی در برابر خطر و همچنین هزینه در نظر گرفتن احتیاط و جنبه های تأمینی لازم در قسمتهای وسیعی از نقاط مورد هدف ( مثل گشتی ها، گروه سگ های یابندة نظامی، تجسس الکترونیکی و رادار مراقبتی )


شامل 16 صفحه فایل word



دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari
  • ۰
  • ۰


دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari
  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه32

فهرست مطالب

تح

چکیده

2-1- روش حل مسائل بهینه&zwnj سازی ترکیبی

1- آزاد&zwnj سازی

2- تجزیه

2-2- روش تولید ستون (Column Generation)

2-1- تکرار

  • جستجوی بهبود یافته (Improving Search)

  • جستجوی سازنده (Constructive Search)

بهینه&zwnj سازی یک فعالیت مهم و تعیین&zwnj کننده در طراحی ساختاری است. طراحان زمانی قادر خواهند بود طرح&zwnj های بهتری تولید کنند که بتوانند با روش&zwnj های بهینه&zwnj سازی در صرف زمان و هزینه طراحی صرفه&zwnj جویی نمایند. بسیاری از مسائل بهینه&zwnj سازی در مهندسی، طبیعتاً پیچیده&zwnj تر و مشکل&zwnj تر از آن هستند که با روش&zwnj های مرسوم بهینه&zwnj سازی نظیر روش برنامه&zwnj ریزی ریاضی و نظایر آن قابل حل باشند. بهینه&zwnj سازی ترکیبی (Combinational Optimization)، جستجو برای یافتن نقطه بهینه توابع با متغیرهای گسسته (Discrete Variables) می&zwnj باشد. امروزه بسیاری از مسائل بهینه&zwnj سازی ترکیبی که اغلب از جمله مسائل با درجه غیر چندجمله&zwnj ای (NP-Hard) هستند، به صورت تقریبی با کامپیوترهای موجود قابل حل می&zwnj باشند. از جمله راه&zwnj حل&zwnj های موجود در برخورد با این گونه مسائل، استفاده از الگوریتم&zwnj های تقریبی یا ابتکاری است. این الگوریتم&zwnj ها تضمینی نمی&zwnj دهند که جواب به دست آمده بهینه باشد و تنها با صرف زمان بسیار می&zwnj توان جواب نسبتاً دقیقی به دست آورد و در حقیقت بسته به زمان صرف شده، دقت جواب تغییر می&zwnj کند.


  • مقدمه

هدف از بهینه&zwnj سازی یافتن بهترین جواب قابل قبول، با توجه به محدودیت&zwnj ها و نیازهای مسأله است. برای یک مسأله، ممکن است جواب&zwnj های مختلفی موجود باشد که برای مقایسه آنها و انتخاب جواب بهینه، تابعی به نام تابع هدف تعریف می&zwnj شود. انتخاب این تابع به طبیعت مسأله وابسته است. به عنوان مثال، زمان سفر یا هزینه از جمله اهداف رایج بهینه&zwnj سازی شبکه&zwnj های حمل و نقل می&zwnj باشد. به هر حال، انتخاب تابع هدف مناسب یکی از مهمترین گام&zwnj های بهینه&zwnj سازی است. گاهی در بهینه&zwnj سازی چند هدف به طور همزمان مد نظر قرار می&zwnj گیرد؛ این گونه مسائل بهینه&zwnj سازی را که دربرگیرنده چند تابع هدف هستند، مسائل چند هدفی می&zwnj نامند. ساده&zwnj ترین راه در برخورد با این گونه مسائل، تشکیل یک تابع هدف جدید به صورت ترکیب خطی توابع هدف اصلی است که در این ترکیب میزان اثرگذاری هر تابع با وزن اختصاص یافته به آن مشخص می&zwnj شود. هر مسأله بهینه&zwnj سازی دارای تعدادی متغیر مستقل است که آنها را متغیرهای طراحی می&zwnj نامند که با بردار n بعدی x نشان داده می&zwnj شوند.

هدف از بهینه&zwnj سازی تعیین متغیرهای طراحی است، به گونه&zwnj ای که تابع هدف کمینه یا بیشینه شود.

مسائل مختلف بهینه&zwnj سازی به دو دسته زیر تقسیم می&zwnj شود:

الف) مسائل بهینه&zwnj سازی بی&zwnj محدودیت: در این مسائل هدف، بیشینه یا کمینه کردن تابع هدف بدون هر گونه محدودیتی بر روی متغیرهای طراحی می&zwnj باشد.

ب) م



دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari
  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:14

فهرست و توضیحات:

مقدمه

تجزیه و تحلیل

کرسی چینی

بتن مگر

موارد اجرایی

شبکه میگرد

بتن نیز مانند دیگر مصالح ساختمانی نیروی کششی را تحمل نیم کند به همین دلیل در کلیه نقاط فونداسیون مشاهده می گردد که از شبکه های میگرد فولادی استفاده شده است تا نیروی کششی را تحمل کند در قسمت پی ها به دلیل نقاط نزدیک به زمین تحت تأثیر بیشترین نیروی کششی واقع می شوند بهمین علت یک شبکه از میگرد در پایین پی قرار می دهند که این شبکه به صورت میگرد هایی در جهت طول و عرض تعامدی باشد یک شبکه مانند شبکه های پایین در قسمت بالا نیز قرار می گیرد در میان این دو شبکه میگرد هایی به صورت پایه به نام خرک برای متصل نمودن شبکه ی بالا به پایین استفاده می شود. انتهای همه میگرد های شبکه پایین و بالا باید با خم گونیا یا 90 درجه فرم داده شود میگرد ها بهتر است به صورت آجدار باشد تا در بتن درگیرتر شود . قطر میگرد و فاصله ی آنها از همدیگر دو میله ی بدست نیم آید ولی حداقل قطر آریاتور بکار رفته در شبکه ی زیر پی 10 میلی متر و حداکثر



دریافت‌فایل



  • amori mokhrtari